محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

بهارانه

ثبت نام محمد رضا

1390/6/15 0:20
نویسنده : مامان مریم
686 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه هشتم تیر ماه محمد رضا را بردم کانون شهید فهمیده کلاس نقاشی گذاشتم و خودم رفتم مدرسه پسرانه فرهنگ برای ثبت نام محمد رضا در کلاس پیش دبستانی

خودم را به آقای مدیر معرفی کردم و بهش گفتم که همکار هستیم منزل ما در محله ی دیگری است ایشون قبول کردند و قول همکاری دادند و گفتند برای انجام تست انگل محمد رضا اقدام کنم و ٢٠مرداد دوباره مراجعه کنم .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

خلاصه من و محمد رضا روز ٢٢ مرداد با مدارک مورد نیاز به مدرسه رفتیم .

محمد رضا دفعه اول بود که به مدرسه می آمد . خیلی از مدرسه خوشش آمد اگه گفتید چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودم میگم به خاطر حیاط مدرسه         

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

         چون هم فضای اون بزرگ بود هم دروازه فوتبال و بسکتبال و میز تنیس داشت  . ما رفتیم داخل دفتر کلی نشستیم تا نوبت ماشد . اما................. جناب مدیر گفتند آدرس شما به اینجا نمی خوره و ظرفیت ٣٣ نفره ما هم کامل شده و کاری از من ساخته نیست .  از من اصرا از آقای مدیر انکار  در پایان گفتگوی ما محمد رضا زد زیر گریهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد سرتون را درد نیارم ما از مدرسه خارج شدیم رفتیم مدرسه دخترانه همون محله . خانم مدیر مدرسه خانم حسینی کلی تحویلمون گرفت و گفت اواسط شهریور ماه با من تماس بگیرید البته من اصلا دوست نداشتم محمد رضا را تو مدرسه دخترانه ثبت نام کنم غمگین و افسرده اومدیم رفتیم خونه مامانیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتلفن زدم بابای محمدرضا و ماجرا رو گفتم و قرار شد ایشون پیگیر ماجرا شوند  .( آخ راحت شدمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد )  درد سرتون ندم با پیگیری های بسیار زیاد بابا و گرفتن چند روز مرخصی بالاخره در روز دوشنبه٧شهریورموفق شدیم محمد رضا را در سال تحصیلی ١٣٩١-١٣٩٠در مقطع پیش دبستانی در دبستان فرهنگ ثبت نام کنیم .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

امیدوارم محمد رضای عزیزم  و همه بچه های خوب ایران سال تحصیلی خوبی داشته باشند . آمین

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهارانه می باشد